Skip Navigation

Sugestii și nemulțumiri

Sugestii și nemulțumiri

Dorim să fim alături de tine în orice situație pentru a-ți oferi suport și răspunde tuturor întrebărilor tale. Poți opta pentru una dintre următoarele modalități pentru a ne transmite orice sugestie sau nemulțumire:

Pentru Metropolitan Life Asigurări:
  •  Direct la sediul central Metropolitan Life Asigurări MetLife d.a.c. Sucursala  București de la adresa Europe House, Bulevardul Lascăr Catargiu, nr. 47-53,  Sector 1, 010665, București;
  •  Prin e-mail: client@metropolitanlife.ro
  •  Prin telefon la 021 208 41 00
  •  Program Call-Center: 09:00 - 18:00 (luni - vineri)
  •  Program Recepție: 8:30 - 17:00 (luni - vineri)

Termenul legal de răspuns la fiecare reclamație primită direct de la petent este de 30 de zile de la data înregistrării acesteia, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nefavorabilă.

Prin folosirea uneia dintre metodele de mai sus, ești de acord că Metropolitan Life Asigurari MetLife d.a.c. Sucursala București sau Metropolitan Life Societate de Administrare a unui Fond  de Pensii Administrat Privat S.A. vor colecta, prelucra și stoca datele cu caracter personal în condiții de siguranță și în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 677/2001.