Skip Navigation

Soluționarea reclamațiilor

Soluționare reclamații

Soluționare reclamații

În conformitate cu prevederile Ordinului Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 11/2012, în vederea asigurării transparenței modului de înregistrare și soluționare a reclamațiilor de către Metropolitan Life Asigurări MetLife Europe Limited Dublin Sucursala București, vă punem la dispoziție urmatoarele informații:

Reclamații

Anul precedent

2015

Perioada de raportare: 1 ianuarie - 30 iunie (cumulat) Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Aprilie Mai Iunie
Număr total de reclamații înregistrate unic per petent și per caz 110 48 4 10 15
Numărul total de reclamații întemeiate (soluționate favorabil), înregistrate unic per petent și per caz 4 0 0 0 0
Numărul de reclamații întemeiate (soluționate favorabil) referitoare la dosare de daună 2 0 0 0 0
Numărul total de reclamații pentru care dosarele de daună au fost achitate 4 1 0 0 0
Numărul total de reclamații finalizate nefavorabil, înregistrate unic per petent și per caz 106 48 4 10 15

 

Procedură reclamații