Skip Navigation

Echipa noastră

Cultura Metropolitan Life se bazează pe încredere, integritate, performanță și dezvoltare continuă.

Lucrul în Metropolitan Life înseamnă a face parte dintr-o echipă multiculturală de peste 63.000 de oameni din întreaga lume și contribuie la succesul uneia dintre cele mai mari companii multinaționale din sectorul Asigurărilor și Pensiilor Private.

Prin aderarea la echipa noastră veți lucra într-un context dinamic, unde veți putea vedea valoarea și unde îți vei dezvolta abilitățile cu ajutorul schimbului de experiență cu colegii.

Oamenii sunt resursa noastră cea mai importantă, iar tinerii, în special, sunt una dintre cheile succesului nostru. Din acest motiv, investim foarte mult în ceea ce privește formarea, pentru a însoți angajații pe calea creșterii profesionale.

Carmina Dragomir are o experiență de aproape 2 decenii în servicii financiare. De-a lungul timpului, a ocupat mai multe funcții de management în operațiuni, finanțe, produse, IT, project management și risk management. După 10 ani în care a avut funcții de conducere în cadrul Departamentului de Operațiuni, Carmina Dragomir a fost numită manager general al AVIVA în România și s-a ocupat de integrarea operațiunilor companiei în subsidiara MetLife România. În urma succesului înregistrat, în ianuarie 2014, Carmina Dragomir a fost numită General Manager și Head of Operations al sucursalei MetLife Italia, fiind în continuare membru al Consiliului de Administrație Metropolitan Life. Începând din octombrie 2017, Carmina Dragomir conduce, în calitate de CEO, Metropolitan Life România.

Carmina Dragomir este absolventă a Facultății de Informatică a Academiei de Științe Economice București și deține un certificat Fellow Life Management LOMA Institute și un certificat Harvard în Leadership.

Ciprian Lăduncă conduce procesul de strategie și planificare financiară și este membru al Consiliului de Administrație Metropolitan Life Pensii. În paralel, este Governmental Relations și CSR Executive Leader în România.

Ciprian Lăduncă are o experiență îndelungată în funcții de CFO și Deputy CEO în cadrul companiilor de asigurări MetLife, Metropolitan, AIG Life. Este membru cu o participare activă în AMCHAM- Camera de Comerț Americană în România, membru al Leadership Committee Aspen Institute, parte a rețelei Internaționale Aspen Institute. Este membru al Consiliului Director United Way- cel mai mare ONG din lume și implicat în numeroase organizații non-guvernamentale prin programe de educație financiară, dar și programe de caritate.

Ciprian Lăduncă a urmat cursurile Academiei de Științe Economice București, Facultatea de Finanțe, Bănci și Contabilitate. A absolvit Life Management Institute- US Atlanta. Deține Certificat Profeșional în Management la Open University Business School UK Londra și certificate de absolvire a cursurilor Harvard Manage Mentor.

Mihai Coca-Cozma lucrează de peste 20 de ani în funcții de conducere în domeniul Asigurărilor de viață și pensiilor administrate privat, având și o experiență bogată în fuziuni și achiziții pe piața locală. În tot acest timp, a participat la deschiderea unor noi linii de business și la extinderea pieței de Asigurări. În noiembrie 2000, Mihai Coca-Cozma a devenit Deputy General Manager și COO (Chief Operational Oficer) la AIG România, iar în mai 2007 a preluat funcția de Președinte al Conșiliul de Administrație și Manager General al Metropolitan Life Pensii.

Mihai Coca-Cozma coordonează și aplică strategii care conduc la modernizarea și dezvoltarea industriei de Asigurări de viață și pensii administrate privat, fiind unul din principalii susținători ai inovațiilor în domeniu (aplicații online pentru despăgubiri, facilitarea accesului la Asigurările de viață prin soluții tehnologice online și aplicații pentru telefoane inteligente).

Mihai Coca-Cozma a absolvit facultatea la Institutul Politehnic București. Deține un EMBA (Executive Master of Bușiness Administration) urmat la ASEBUSS (program derulat de Academia de Științe Econimice București împreună cu Washington University-Seattle).

Cătălina Mușat are o experiență de peste 18 ani în HR. S-a alăturat echipei în 2003, în poziția de HR Supervisor, după ce a ocupat funcții similare (HR Analyst și HR Supervisor) în companii precum Inform Lykos sau Tofan Group. Cătălina Mușat ocupă funcția de Director HR al Metropolitan Life România din anul 2007, iar din această poziție dezvoltă programe de design organizațional și de management al talentelor. Coordonează MetLife School Program, proiect dedicat tinerelor talente și viitorilor lideri care au potențial deosebit de dezvoltare a calităților. În cadrul companiei, sub conducerea Cătălinei Mușat, departamentul de HR se concentrează pe adaptarea culturii organizaționale la nevoile angajaților și pe integrarea la nivel organizațional și cultural a acestora. O atenție specială este acordată implementării codurilor de bune practici locale și internaționale în cadrul organizației. Cătălina Mușat coordonează și programul de Mentorat care are ca scop dezvoltarea personală și profeșională a angajaților Metropolitan Life România.

Cătălina Mușat deține diplomă în HR Leadership a Univerșității Cornell și certificat în Resurse Umane în cadrul CIPD (Chartered Institute of Personnel and Development).

Kaan Sipahi are o experiență de peste 23 de ani în coordonarea vânzărilor directe și deține o largă expertiză de management în industria Asigurărilor de viață. În ultimii 10 ani a ocupat funcții executive în echipe internaționale.

În prezent, coordonează peste 500 de consultanți ai companiei Metropolitan Life România, fiind de asemenea responsabil de activitatea Agențiilor și canalelor de distribuție Tier 2 Broker. Din aceste poziții, Kaan Sipahi dezvoltă și consolidează strategiile de vânzări directe pentru a crește rata de penetrare a produselor de Asigurări de viață ale companiei la nivel național.

Înainte de a prelua funcția de Head of Face to Face Distribution Channel Metropolitan Life România, Kaan Sipahi a fost manager de vânzări în cadrul MetLife Turcia, unde a avut rolul de a maximiza și eficientiza performanțele pe toate canalele de distribuție ale produselor companiei.

Kaan Sipahi deține un certificat LOMA cu specializare în bușiness administration, managementul Asigurărilor și reAsigurărilor și Customer Service.

Claudiu Tuhuț este în Head of B2B Development al companiei Metropolitan Life, funcție pe care o ocupă de șase ani. Cu o experienţă de opt ani în industria telecom şi 10 ani în domeniul financiar-bancar, Claudiu a lucrat anterior în companii precum Vodafone sau Alpha Bank. Timp de 6 ani (2009-2014) a predat, în calitate de lector, la City University of Seattle, universitate non-profit acreditată pentru studii doctorale.

Oana Velicu lucrează de peste 20 ani în industria Asigurărilor de viață și pensiilor administrate privat și are o îndelungată experiență în aria operațională a companiei Metropolitan Life România. De-a lungul anilor, a ocupat funcții de coordonare în echipele AIG Life România și Metropolitan Asigurări România. În cadrul Metropolitan Life România, a fost implicată și a condus proiecte majore de strategie ale companiei, iar din 2017, conduce, în calitate de CEO (Chief Executive Oficer), Metropolitan Life SAFPAP.

Anterior poziției de CEO Metropolitan Life Pensii, Oana Velicu a fost Directorul de Operațiuni al companiei de Asigurări de viață, funcție din care a coordonat activitatea departamentelor ce alcătuiesc divizia Operațiuni (New Business, Underwriting, Servicii pentru clienți, Despăgubiri și Call Center).

Oana Velicu a absolvit cursurile Academiei de Științe Economice București, Facultatea de Comerț și studii post-univerșitare specializarea Sisteme de Marketing. Deține diplomă LOMA cu specializări în principiile Asigurărilor și operațiunile în companii de Asigurări.